Mogłoby nam się wydawać, że zorganizowanie spotkania w jakiejś obszernej sali czy też w hotelu, by omówić ważne zadania traktujące na przykład podpisania jakiegoś znaczącego kontraktu dla ogromnej liczby postaci to faramuszka. Przecież to nic skomplikowanego wysłać kilkadziesiąt zaproszeń, zamówić catering, ustalić datę oraz miejsce konferencji, później zatwierdzić wszystko telefonicznie oraz kontrakt posiadamy w kieszeni. To przykre jesteśmy w błędzie, aby zorganizować event musimy wszystko sobie wnikliwie rozpatrzyć, nawet nie zdajemy sobie sprawy, jakie elementy odgrywają istotną sprawę w powodzeniu zorganizowanej konferencji. Konferencje powinny być organizowane w dniach, które zawierają liczbę cztery, bo to zapewnia pecha perfekcyjna jest data z ósemką. Sala, w jakiej będzie spotkanie ma wychodzić na północny zachód – tego pilnuje termin zabudowa targowa. I na koniec wnętrze sali także ma znaczenie przewodniczący musi zajmować newralgiczne miejsce najporządniej na prosto drzwi oraz w pełnym świetle itd. Odcień sali, rodzaj mebli wszystko ma wpływ na sukces.
źródło:
———————————
1. http://harmony-fly.de
2. http://harpshq.com
3. sprawdź szczegóły
4. artykuł tutaj
5. http://have2play.de